Overslaan en naar de inhoud gaan

Pech of schade?

Wat is pechservice bij Autohopper?

Huur je een auto of busje bij Autohopper, dan mag je er altijd vanuit gaan dat deze technisch gezien helemaal in orde is. Toch kan het altijd gebeuren dat je met pech komt stil te staan. Natuurlijk ben je hiervoor verzekerd via Autohopper. Op deze pagina vind je alle voorwaarden en lees je precies hoe de pechservice van Autohopper werkt.

Wat moet ik doen bij pech?

Heb je pech met je huurauto, dan bel je met telefoonnummer 088-1121284. Of dit nou in Nederland is of het buitenland. Wij helpen je! Dit nummer is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Je wordt dan doorverbonden met onze bemiddelaar, zij zullen precies vertellen wat je moet doen en zorgen dat er vervangend vervoer voor je wordt geregeld. Komen jullie er toch niet uit? Neem dan even contact op met jouw verhuurvestiging, dan zoeken we een passende oplossing. 

Wat moet ik doen als ik schade heb gereden of een aanrijding heb gehad? 

Probeer zo snel mogelijk en zo veel mogelijk vast te leggen: maak foto’s van de schade aan beide voertuigen en/of object. Denk ook aan situatiefoto’s van meerdere kanten.

Breng de vestiging waar je de auto hebt gehuurd zo snel mogelijk op de hoogte. Vul samen met de tegenpartij de voorzijde van het schadeformulier dat in je auto ligt zoveel mogelijk in (op een harde ondergrond en goed doordrukken) en plaats allebei jullie handtekening onderaan. Scheur beide delen los en ieder neemt één deel mee. Vul op een later tijdstip (thuis) de achterzijde van het schadeformulier ook zoveel mogelijk in en lever het schadeformulier in bij de vestiging waar je de auto hebt gehuurd. Mail alle foto’s ook naar die vestiging.

Is onze auto niet meer berijdbaar? Neem dan contact op met onze pechhulp: 088-1121284. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.